HTML

InfoÓbuda

Az InfoÓbudával történő eseményeket publikálja az oldal egyik üzemeltetője, Vajó Miklós

Friss topikok

  • amigdala42: Szivesen látnék "akkor és most "képeket Óbudáról .Tetszik az oldal , további sikeres blogolást . e... (2013.10.28. 21:01) Első blog - Bemutatkozás
  • muaddib: Kedves infoobuda! Bár régen jelentkeztél a blogodban, remélem nem hagysz fel vele. Mindenestre fo... (2007.06.24. 21:00) Veres Péter Gimnázium - Kihívás napja

Linkblog

Veres Péter Gimnázium - Kihívás napja

2007.05.23. 18:29 :: Badgeeeer

Elhatároztam, hogy ezentúl mindig így fogom kezdeni:
Kedves blogom! (Sosem írtam naplót, úgyhogy legalább itt kiélhetem magam az ilyen felszólításokkal:)

A mai nap elég nyüzsi volt. 11 órakor kezdődött az Óbudai Nyár 2007 megnyítójával egybekötött sajtótájékoztató. Ambrus Balázs, az obuda.hu sajtóreferense hívott meg minket erre az eseményre.

Menyasszonyom fényképezett, én pedig figyeltem az eseményeket. Megmondom őszintén eddig még sosem voltam sajtótájékoztatón, ezért kicsit furán éreztem magam. De félreértés ne essék, teljesen jól éreztem magam... Láttam egy csomó embert, akik tiszta szívből szeretik Óbudát! Számomra ez meglepő volt (már nem mintha én nem szeretném tiszta szívemből), mert nem erre számítottam. A filmekben látott sablonos, egyhangú sajtótájékoztató alapján vélekedtem így. Többen felszólaltak bizonyos szervek képviseletében. Talán az lenne a legmegfelelőbb kifejezés, ha azt mondanám, hogy igazából egy családi beszélgetést láttam lezajlani. Mindenki szimpatikus volt. Azt hiszem itt kell megemlítenem, hogy a helyszínen volt Balázs Péter művész. Jó volt Őt "élőben" látni. Emellett, ott volt egy másik nagyon jó színész, a nevét sajnos nem tudom, de az Egy csók és más semmiben, Ő alakította az ügyvéd fiát. Nemrég láttam a vígszínházban.

Végülis egy óra alatt vége lett ennek az eseménynek. Egy kedves hölgy, aki felkonferálta az eseményeket, az előtérbe invitált mindenkit, hogy a kitett finomságokból fogyasszanak. Nekünk sajnos mennünk kellett, mert hivatalosak voltunk a Veres Péter Gimnáziumban a Kihívás Napjára.

Több, mint 300 képet csináltunk, a színvonalas sporteseményről.
Lefényképeztünk mindenkit, akit tudtunk. Remélem pozitív lesz a visszhang, amit a gyerekektől, és szüleiktől várunk.

Részletesen ezt nem írom le, mert mint írtam az előbb, több mint 300 kép van fent az oldalunkon. Esetleg, ha valakit érdekel, az alábbi link, a mai nap este 7től biztos él:

http://kihivasnapja.infoobuda.hu

Huhh... Majdnem elfelejtettem, az eseményen ott volt Bús Balázs polgármester is, és bekapcsolódott a sporteseménybe. Neki is elég mozgalmas napja lehetett, mint nekünk. Bár, gondolom Ő már ezt megszokta.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://infoobuda.blog.hu/api/trackback/id/tr6686107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muaddib · http://obudai.blog.hu/ 2007.06.24. 21:00:12

Kedves infoobuda!

Bár régen jelentkeztél a blogodban, remélem nem hagysz fel vele.
Mindenestre fogadd partnerségi javaslatunkat: oldalunkon hivatkozunk rád, tedd te is hasonlóan ;)

Jó munkát!
süti beállítások módosítása